Verspil minder tijd, bij het ingeven van uw time sheets

Het ingeven van time sheets en onkosten neemt vaak heel wat meer tijd in beslag dan uw onderneming lief is. En toch is het cruciaal voor servicebedrijven waar time sheets, onkosten en vooral ook factureerbaarheid centraal staat. NORRIQ Time Entry Application zorgt ervoor dat uw consultants, field engineers, mobile workers, ... hun time sheet en expenses snel en gemakkelijk kunnen ingeven, waardoor hun factureerbaarheid gemaximaliseerd wordt!

NORRIQ Time Entry Application werkt perfect samen met Microsoft Dynamics CRM en Microsoft Dynamics NAV, maar kan ook stand-alone gebruikt worden. De oplossing is volledig webbased, en kan ook aan andere back-end systemen gekoppeld worden.

Vraag uw demo  Volg het webinar op 13/9

 

Gebruiksvriendelijke Time Entry Applicatie

Intuïtieve user interface

De NORRIQ Time Entry Applicatie ziet er net uit als uw outlook calender. Daar werkt u al jaren mee! De user interface is intuïtief, gebruiksvriendelijk én overzichtelijk. Time sheets kunnen op 5 verschillende manieren ingegeven worden, super makkelijk! We voorzien ook de mogelijkheid om te werken met uw favorieten en tijd te registreren in ‘real-time’ via onze timers.

Stand-alone of samen met CRM

NORRIQ Time Entry Application is een web-based oplossing die zowel gesyncroniseerd met Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV als stand-alone (of gekoppeld aan een andere back-end oplossing) beschikbaar is.

Onkosten

Het is niet alleen belangrijk om de gepresteerde tijd correct te factureren, maar ook de onkosten die er voor specifieke projecten & taakcodes gemaakt werden. Deze kunnen eenvoudig ingegeven en doorgefactureerd worden met NORRIQ Time Entry Application.

Backoffice

Het aanmaken van het project, projecttaken toevoegen en aangeven welke projecten er op het project mogen boeken, ... Dat wordt allemaal bij de setup van een project door de backoffice aangemaakt.  Na deze setup kunnen consultants aan de slag om hun time sheets en onkosten in te geven.

Goedkeuring

Alle afgesloten time sheets & onkosten komen bij de project manager terecht ter goedkeuring. In deze fase zijn aanpassingen als andere project of taakcode, factureerbaar in plaats van niet factureerbaar, ... nog mogelijk.

Facturatie

Na de goedkeuring wordt er op basis van de goedgekeurde time entries en onkosten een factuur gecreeëerd. Facturatie is de laatste stap in het volledige proces, die op een vlotte en overzichtelijke manier zal gebeuren met de NORRIQ Time Entry Application.

Waarom kiezen voor NORRIQ en Time Entry Application?

Enkele van de klanten die werken met Microsoft Dynamics CRM en de NORRIQ Time Entry Application:

Lees cases

Vraag uw demo