Omdat efficiëntie van het grootste belang is

Uw klanten verwachten een continue beschikbaarheid van hun machinepark en uw serviceorganisatie. Een strakke planning, efficiëntie en kwaliteit is hierbij essentieel. Gebeurt de planning van uw resources op de meest effectieve manier? Worden de afgesproken SLA’s behaald? Worden de service calls op de meest adequate manier afgehandeld?

NORRIQ Service XL zorgt o.a. voor een efficiëntere manier van afhandeling van service calls en biedt u workflows die ervoor zorgen dat SLA’s bewaakt worden.

Vraag een demo

NORRIQ Service XL voegt extra functionaliteit toe aan standaard NAV

NORRIQ Service XL voegt functionaliteit toe aan de standaard Microsoft Dynamics NAV service module. De oplossing is geïntegreerd met de standaard NAV processen aankoop, verkoop, finance, voorraad en magazijnbeheer. Het verhoogt niet alleen de gebruiksvriendelijkheid, uw bedrijfsprocessen en service informatie zijn beschikbaar in één systeem!

1

Efficiënte service desk

Een vlot beheer van uw service calls zijn, net als een korte reactie- en oplostijd, cruciaal voor uw klant. Een snelle en correcte identificatie van de machine, een accurate probleemsituering, een inzicht in servicehistoriek van de machine, de hierop lopende contracten, de geldende Service Level Agreements en de openingsuren op diverse niveaus, zijn enkele van de factoren die hierin meespelen.

NORRIQ Service XL biedt u een overzicht van en een continue inzage in deze informatie zodat de service calls op de meest efficiënte manier afgehandeld kunnen worden.

2

Service Level Agreement Management

U kan in NORRIQ Service XL workflows inrichten die er voor zorgen dat, afhankelijk van het service order type, de correcte SLA’s bewaakt worden. Hier worden dan verschillende, mogelijk automatische, escalatieprocedures en -tijden aan gekoppeld volgens verschillende parameters. Zo ontstaat er een hogere klanttevredenheid en doeltreffendheid bij het behandelen van de service calls.

3

Efficiënte dispatching

Om uw klanten optimaal te bedienen wilt u een planning die ook zo efficiënt mogelijk verloopt. NORRIQ Service XL biedt u een planningsmodule met een uitgebreid grafisch planbord dat u helpt om de juiste persoon op de juiste call in te plannen. Op basis van onder meer regio, carstock, skills, persoonlijke voorkeur klant, beschikbaarheid en track & trace wordt er altijd de meest optimale planning gemaakt die aansluit bij de wensen van uw klanten. Hierdoor verhoogt u de beschikbaarheid van uw medewerkers en uiteindelijk uw winstgevendheid.

4

Geïntegreerde (mobiele) fieldservice

Ook de “mobile fieldservice” module is geïntegreerd in het mobiele planbord. Techniekers kunnen, via hun tablet of smartphone, de noodzakelijke informatie registreren en bekijken zoals de registratie van aankomst– en vertrektijden, kilometers en materiaalverbruik. Daarnaast kunnen ze ook foto’s nemen en barcodes scannen. De opdracht kan volledig ter plaatse afgehandeld worden.

5

Uitgebreide analyse- en rapportagemogelijkheden

NORRIQ Service XL biedt u een uitgebreide Business Intelligence oplossing specifiek voor dienstverlenende bedrijven. Er zijn verschillende service KPI’s voorhanden zoals marge op machine, contract en klant, geboekte uren per service order type, gemiddelde response time t.o.v. SLA, gemiddelde doorlooptermijn van een service order,…

Waarom kiezen voor NORRIQ en Service XL?

Al jaren creëert NORRIQ meerwaarde voor haar klanten met behulp van Microsoft Dynamics NAV en Service XL:

Lees cases

Vraag uw demo