Uw contract lifecycle een versnelling hoger

Verloopt uw facturatie iedere maand vlekkeloos? Hoe beheert u de contracten die u heeft afgesloten met uw klanten? Wordt er op tijd en op basis van de gemaakte afspraken gefactureerd? Kunt u van ieder order de facturatie en het beheer van het contract geautomatiseerd laten verlopen? NORRIQ biedt met Contract XL dé oplossing aan bedrijven die dagelijks een hoog volume aan contracten moeten opvolgen en verwerken of moeten factureren o.b.v. tellerstanden. Onze oplossing optimaliseert het arbeidsintensieve proces van order naar contract tot en met de facturatie en opvolging. Dit biedt u flexibiliteit en een optimaal inzicht, geheel geïntegreerd met uw financiële administratie.

Vraag een demo

NORRIQ Contract XL is een oplossing op maat zonder maatwerk!

Contract XL is een innovatieve en volledig geïntegreerde oplossing gebaseerd op het technologieplatform van Microsoft Dynamics NAV, is een oplossing op maat zonder maatwerk dat u een enorme tijdswinst oplevert!

1

Snel en correct contracten genereren en beheren

NORRIQ Contract XL maakt direct een contract aan vanuit een verkooporder. Een correct opgesteld contract vormt de basis van een vlotte en geautomatiseerde facturatiestroom met een geoptimaliseerde en foutloze verwerking als resultaat.  NORRIQ Contract XL biedt de oplossing om administratieve handelingen tot een minimum te beperken, wat resulteert in een beter rendement en meer tevreden klanten. Daarnaast kunnen concrete afspraken geregistreerd worden in functie van contracten. De verkoop van “consumables”, zoals het aantal toners per jaar, het aantal banden binnen de duur van het contract, kunnen opgenomen worden in het contract.

2

Tellerregistratie

NORRIQ Contract XL registreert de verschillende tellers van de verschillende machines of contracten bij uw klanten. De tellerstanden kunnen op verschillende manieren gecapteerd worden: manueel, via een Excel lijst, via de web interface of via geavanceerde software (bv MPS). De tellerregistratie kan ook via e-mail gebeuren. NORRIQ Contract XL checkt welke tellerstanden nog niet ontvangen zijn en stuurt automatisch een e-mail, met gepersonaliseerde link, uit naar uw klanten. Zij kunnen via de link de tellerstanden ingeven en deze worden automatisch geregistreerd in Microsoft Dynamics NAV dankzij de interface. Door toedoen van die correcte en geautomatiseerde registratie van het tellerverbruik verloopt de hieraan gerelateerde facturatie correct.

3

Uitgebreide facturatiemogelijkheden

NORRIQ Contract XL ondersteunt diverse types van contractfacturatie (o.b.v. meerdere facturatieschema’s) die gebaseerd zijn op de behoeften binnen de service industrie. Zo hebben we de periodieke contractueel wederkerende facturatie voor bijvoorbeeld huur- of energiecontracten. Daarnaast is er de geautomatiseerde tellerfacturatie van huur en verbruik volgens de tellerstanden van machines (o.b.v. het aangemaakte contract en de afgesproken tarieven). Deze zijn specifiek gericht naar sectoren waarin tellerstanden een cruciale rol spelen. Automatisatie, correctheid en snelheid zijn hierin de keywords.

4

Geïntegreerde oplossing

NORRIQ Contract XL is een sterke controletool die een brug vormt tussen uw verschillende afdelingen: order-, en contractadministratie vloeien naadloos in elkaar over. Onze oplossing bestaat uit modules die naar eigen behoefte ingericht en gebruikt kunnen worden.

Processen gaande van preventief opvragen van tellerstanden tot en met bulkfacturatie van contracten worden ondersteund. U heeft op elk moment inzicht in uw lopende contracten, de rentabiliteit ervan en de bijbehorende verplichtingen.

Waarom kiezen voor NORRIQ en Contract XL?

Al jaren creëert NORRIQ meerwaarde voor haar klanten met behulp van Microsoft Dynamics NAV en Contract XL:

Lees cases

Vraag uw demo