Automatiseer uitgaande documenten

Met behulp van elektronische facturatie van Zetadocs for Microsoft Dynamics NAV worden al uw documenten automatisch opgesteld, afgeleverd en gearchiveerd. Met Zetadocs bespaart u tijd én geld: alle elektronische documenten worden automatisch in batch opgesteld, verstuurd en gearchiveerd. Ook uw klantenservice gaat erop vooruit, want uw team hoeft niet meer te zoeken naar documenten, alle informatie is digitaal beschikbaar. Met behulp van de sjablooneditor in Microsoft Word kan u uw documenten personaliseren: u kan uw logo toevoegen, bijlagen toevoegen of een promotie in de kijker zetten.

Vraag een demo

Waarom kiezen voor Zetadocs?

Elektronische facturatie

Worden uw facturen momenteel nog geprint, gevouwen, in omslagen gestoken en verstuurd?  Dan kunnen we u helpen om dit manuele proces te automatiseren, zodat uw kosten verlaagd worden. Met Zetadocs worden uw facturen en andere documenten op een veilige en quasi kostenloze manier verstuurd.

Integratie

Zetadocs integreert perfect met Microsoft Dynamics NAV en CRM, waardoor u uw facturen of andere documenten geautomatiseerd kan versturen per e-mail rechtstreeks vanuit NAV of CRM, waar u ze ook kan opvolgen.

Bespaar tijd en geld 

Door uw briefwisseling en facturatie te automatiseren per e-mail, ziet u meteen een vermindering van de printkosten zoals papier en inkt.  Maar ook op tijd, zal u een significante besparing kunnen waarnemen, want het voorbereiden van een verzending is een tijdrovende bezigheid.

Voordelen van Zetadocs

 

  • Bespaar tijd doordat je nu in batch per email en/of fax kan verzenden
  • De kost van papier en printen wordt tot een minimum beperkt
  • Geschikt voor grote en kleine bedrijven
  • Snellere betaling van uitgaande facturen en betere controle hierop
  • Nooit meer zoeken, want uw documenten (of facturen) zijn digitaal beschikbaar

 

Bereken hoeveel u kan besparen met Zetadocs

Vraag uw demo