We kozen voor NORRIQ omdat we op basis van de meetings en gesprekken, overtuigd waren van hun capaciteiten en kennis om onze gevarieerde en complexe bedrijfsprocessen te kunnen
implementeren.


Codipack
image

Alles op een rijtje

Van hardware, software, supplies, IT-ondersteuning tot zelfs herstellingen en support. Een hele boterham aan producten en diensten van Codipack, en deze zo goed mogelijk stroomlijnen was de boodschap. Uiteraard bovenaan aan het boodschappenlijstje, ervoor zorgen dat alle data vlot door alle departementen heen stroomt. Dat was bij deze ook meteen de grootste uitdaging, maar daar schrikken we bij NORRIQ niet van weg. De belangrijkste voordelen van de samenwerking?

Data stroomt! layers

Informatie stroomt nu eindelijk moeiteloos doorheen de verschillende afdelingen.

Marge voor groei trending_up

Business Central laat marge voor groei en upscaling van de productieprocessen.

Toegankelijkheid home_work

Werken kan nu overal en altijd, en informatie is steeds toegankelijk en up-to-date.

NORRIQ – de juiste partner voor Codipack

Van nood aan automatisering tot zoektocht naar de juiste partner

Na een grondige bedrijfsanalyse van Deloitte, werd de nood aan een gerichte IT-oplossing duidelijk. Het aanbieden van zo’n grote range aan producten en diensten vraagt om een vlotte samenwerking tussen de departementen. In onze wereld vertaalt zich dat naar automatisering van bedrijfsprocessen en een gestroomlijnde dataoverdracht. Codipack, ging op zoek naar de perfecte partner voor de implementatie van Dynamics 365, en NORRIQ wist hun te overtuigen.

“We kozen voor NORRIQ omdat we op basis van de meetings en gesprekken, overtuigd waren van hun capaciteiten en kennis om onze gevarieerde en complexe bedrijfsprocessen te kunnen implementeren.” – Codipack

image

Business Central, allround platform met marge voor groei

Codipack koos voor het volledige aanbod van Microsoft Dynamics 365. Waarom?Dynamics 365 is ontwikkeld om mee te groeien met een bedrijf, en dit was ook voor Codipack een vereiste. Samen met hen vonden we de juiste weg om de verschillende softwarepakketten in te richten, en hierbij marge te laten voor toekomstige groei en upscaling van de productieprocessen.

Dynamics 365 berust volledig op het SaaS-principe, wat maakt dat er geen eigen servers bij komen kijken, maar alles in de Cloud wordt bewaard. De Codipack systemen werden met andere woorden altijd en overal toegankelijk, voor iedereen die ze gebruikt.

De grootste uitdaging, namelijk datastromen tussen de verschillende departementen stroomlijnen, werd hierbij ook meteen opgelost. Alle data wordt immers op één enkel platform beheerd. Informatie is dus steeds beschikbaar op het juiste moment, voor de juiste persoon. Het is niet langer nodig om data over te pompen van het ene systeem en departement naar het andere. De data vloeit als het ware door alle afdelingen heen, waardoor niet enkel informatie uitwisselen, maar ook het inzicht in de resultaten onmiddellijk verbetering ervaart. 

image

Samenwerken, dat doen we met mensen!

Met zo’n ommezwaai houden we steeds rekening met de menselijke kant van het verhaal. We zorgen dan wel dat processen gestroomlijnd worden met behulp van software, maar het zijn nog steeds mensen die ermee moeten werken. We zorgen bij NORRIQ dus steeds voor het gepaste Change Management. Zo, is het onze taak om ervoor te zorgen dat key users zo snel mogelijk vertrouwd raken met het systeem en de nieuwe manier van werken, en dat werd ook bij Codipack zeker geapprecieerd.

“NORRIQ beschikt over een team van zeer bekwame consultants. Dit is ook één van de redenen waarom we voor hun expertise hebben gekozen. Dit werd ook zeker tijdens het project bevestigd.” - Codipack

image

Tijdens de samenwerking kwamen we terecht in een situatie die ons allen overviel. Een pandemie waarin homeoffice plots een fulltime invulling kreeg. Waarbij we in normale omstandigheden langsgaan bij de klant, werd het fysieke contact vervangen door online meetings en tal van telefoongesprekken. Een heuse uitdaging bovenop een al erg complex project, maar de kwaliteit van onze sturing en advies moest daar zeker niet voor onderdoen.

“NORRIQ zorgde voor een efficiënte en correcte projectopvolging, specifiek in de aanloop naar én na de GO-LIVE. We ervaarden ook een snelle terugkoppeling en ondersteuning bij problemen en vragen.” – Codipack

NORRIQ streeft steeds naar een vlekkeloze en vlotte ondersteuning en met NORRIQ care geniet u dag na dag van ondersteuning op maat. De NORRIQ Care Heroes stonden dan ook steeds klaar voor, tijdens, en na het proces om alle mogelijke vragen op te vangen. Met volle overgave staan ze aan uw zijde van A tot Z, van een vlotte onboarding tot een uitgebreide follow-up.

image

Geïnteresseerd in hoe u uw departementen future proof maakt?

Zorg ervoor dat uw departementen optimaal en gestroomlijnd samenwerken dankzij een technologie oplossing.

Vraag meer informatie