Automatiseer de administratie van uw copiers en printers

In de copy- en printbranche hangt de winstgevendheid af van zoveel factoren. Een betrouwbare geautomatiseerde facturatie, maar ook het overzicht van de copiers en printers die bij uw klanten staan én hun tellerstanden zijn cruciaal. En onderhoud: weet u wanneer het volgende onderhoud gepland staat? Of als een klant belt voor een interventie, heeft u dan meteen zicht op de historiek en de contractuele afspraken en SLA’s?

NORRIQ Copy & Printing is de oplossing voor uw branche. Deze oplossing is ontwikkeld voor bedrijven die dagelijks een groot volume aan contracten moeten opvolgen en die factureren op basis van tellerstanden.  NORRIQ Copy & Printing optimaliseert het arbeidsintensieve proces van order tot contract, de registratie van tellerstanden tot en met een geautomatiseerde facturatie van zowel huur als verbruik.

Vraag een demo aan

Optimaliseer de processen van de copy- en printbranche

1

Optimaliseer al uw processen

Voorkom foutieve facturatie. Alles begint bij een juist contract. Een correct opgesteld contract vormt de basis van een geautomatiseerde facturatiestroom. NORRIQ Copy & Printing kan u uw contracten rechtstreeks aanmaken vanuit het verkooporder. Zo vermijdt u fouten. Automatiseer ook de tellerregistratie en de facturatie van de verschillende tellers/copiers/printers. NORRIQ Copy & Printing is de perfecte match voor bedrijven die dagelijks een groot volume aan contracten moeten opvolgen. Optimaliseer het arbeidsintensieve proces van order tot contract, de registratie van tellerstanden tot de geautomatiseerde facturatie.

2

Visualiseer uw planning

Biedt uw klanten een proactieve service aan. Op basis van de tellerstanden (of op vaste frequenties) kan u preventief onderhoud inplannen voor uw copiers & printers.  Met de uitgebreide grafische planningsmodule plant u makkelijk en efficiënt de beste service engineer voor preventief onderhoud én voor dringende service calls, rekening houdend met factoren als huidige locatie, beschikbare voorraad en zelfs de contractuele afspraken gemaakt met de klant. De mobiele oplossing zorgt ervoor dat uw service engineers alles rechtstreeks ingeven in het centrale systeem. Zo kan u uw voorraden centraal beheren.

3

Optimaliseer de verkoop en marketing

Creëer duurzame klantenrelaties en zie uw bedrijf groeien. NORRIQ Copy & Printing maakt het gemakkelijker uw verkoop en marketing te optimaliseren. Zorg ervoor dat uw onderhoudstechnici uitgerust zijn met een mobiele oplossing op tablet of smartphone, zodat servicerapporten rechtstreeks in uw centrale systeem binnenkomen. Of integreer en gebruik NORRIQ Copy & Printing samen met een e-commerce webshop waar uw klanten zelf toners kan bestellen. Een krachtige CRM-oplossing is ook een optie om inzicht te krijgen in uw relatie met klanten en potentiële klanten. Met e-mailmarketing en Marketing Automation brengt u uw marketing in een stroomversnelling.

 

4

Managementinformatie en financieel beheer

Met NORRIQ Copy & Printing heeft u niet alleen een geautomatiseerde facturatie van het verbruik volgens de tellerstanden op basis van het aangemaakte contract en de afgesproken tarieven, maar ook van de huur voor de copiers en printers.  Dankzij de mobiele oplossing, heeft u de waarde van uw voorraad in het centraal magazijn en bij uw service engineers altijd onder controle. Aan de hand van BI beschikt u dan weer gemakkelijker over nauwkeurige informatie over het aantal service calls per technieker, de gemiddelde tijd per service call en het al dan niet voldoen aan de afgesproken SLA’s. Zo krijgt u meer inzicht in de volledige organisatie.

Waarom NORRIQ Copy & Printing kiezen?

De consultants van NORRIQ begrijpen uw behoeften optimaal en helpen deze te vertalen bij de implementatie. Volgende bedrijven hebben gekozen voor NORRIQ Copy & Printing:

Lees onze cases

Vraag een demo aan