Verhoog de efficiëntie van uw dienstverlening

Efficiëntie is cruciaal in de dienstverlenende sector. NORRIQ Project & Service helpt u bij de planning en het opvolgen van uw projecten en de controle van de budgetten. Met als resultaat een betrouwbare facturatie en het succesvol opleveren van uw projecten. Dankzij de projectadministratie van NORRIQ Project & Service zal de efficiëntie van uw dienstverlening verhogen.

NORRIQ Project & Service helpt u bij het vlotte beheer van uw service calls, want korte reactie- en oplostijden zijn cruciaal voor uw klanten.  Dankzij de mobiele oplossing kan u de voorraad bij elk van uw service engineers tot en met de inkoop in het centrale magazijn optimaal beheren.  Versterk bovendien uw verkoop met e-commerce en CRM.

Vraag een demo aan

 

Geef uw dienstverlening een boost

NORRIQ Project & Service is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV en de branchespecifieke add-on oplossingen van NORRIQ.

1

Beheer uw projecten en contracten

NORRIQ Project & Service helpt u bij het beheer en het opvolgen van uw projecten en contracten. Binnen uw projecten biedt het uw team de nodige flexibiliteit om hun tijdsregistratie (van tijd én onkosten) in te geven, en voorziet tevens in een perfecte integratie met uw logistieke activiteiten. Rechtstreeks in Microsoft Dynamics NAV, via een mobiele oplossing, of via een webinterface is allemaal mogelijk. Ook uw meest complexe contracten kan u beheren om zo tot een correcte en geautomatiseerde facturatie te komen.  Op die manier worden vervelende creditnota’s vermeden en verhoogt de efficiëntie van uw dienstverlening en de klantentevredenheid.

 

2

Visualiseer uw planning

Op elk ogenblik een duidelijk zicht op de planning van uw service engineers. De uitgebreide grafische planningsmodule zorgt voor een optimale match tussen de binnenkomende service call en de beschikbare service engineers, rekening houdend met factoren als huidige locatie, beschikbare voorraad van wisselstukken en zelfs afgesproken SLA’s met de klant. De mobiele oplossing zorgt ervoor dat uw service engineers alles rechtstreeks ingeven in het centrale systeem. Zo kan u alle voorraden centraal beheren, zowel die van het centraal magazijn als die van de techniekers op de baan. 

3

Optimaliseer de verkoop en marketing

Creëer duurzame klantenrelaties. Sluit SLA’s (Service Level Agreements) af met uw klanten, en zorg ervoor dat u zich ook aan deze afspraken houdt. NORRIQ Project & Service maakt het gemakkelijker uw verkoop en marketing te optimaliseren, van het moment van de start van het project tot de opvolging van de service calls. Integreer en gebruik NORRIQ Project & Service samen met een e-commerce webshop, waar uw klanten zelf hun verbruiksgoederen kunnen bestellen. Een krachtige CRM-oplossing is ook een optie om inzicht in uw relatie met klanten en potentiële klanten te krijgen, en met e-mailmarketing en Marketing Automation brengt u uw marketing in een stroomversnelling.

4

Uw financiën en administratie beheren

Een volledig zicht op de marge van uw projecten. De waarde van uw voorraad in het centraal magazijn en bij uw service engineers altijd onder controle. Dankzij de financiële module in NORRIQ Project & Service houdt u eenvoudig de P&L van uw projecten in de gaten. Aan de hand van BI beschikt u dan weer gemakkelijker over nauwkeurige informatie over het aantal service calls per technieker, de gemiddelde tijd per service call en het al dan niet voldoen aan de afgesproken SLA’s. Zo krijg u meer inzicht in de volledige organisatie.

Waarom kiezen voor NORRIQ Project & Service?

NORRIQ steunt op haar jarenlange ervaring. We hebben een team van consultants in huis die u steeds het beste advies kunnen aanbieden. Enkele van de groeibedrijven die hebben gekozen voor NORRIQ Project & Service:

Somati Systems

Volker Wessels

Lees onze cases

Vraag een demo aan