Een interview met onze Care Consultant Ilse

Ilse werkt nu zo’n jaar bij NORRIQ, het geknipte moment om haar even wat vragen te stellen en haar job in de kijker te zetten. Dat Ilse heel wat energie krijgt van het ontzorgen van klanten, blijkt alvast uit deze leuke babbel!

Ilse als Care Consultant bij NORRIQ

 

Ilse, kun je even kort je functie schetsen bij NORRIQ?

Ik maak deel uit van het ERP CARE team. Ik begon met het geven van support, maar word ondertussen ook op projecten ingezet. Door mee te lopen bij klanten heb ik nu een beter zicht op het volledige proces. Stelselmatig kon ik mijn collega’s steeds beter ondersteunen op het vlak van datamigratie, maar ook het schrijven van manuals behoort tot mijn takenpakket. Ondertussen geef ik ook opleidingen aan klanten. Je merkt het, mijn job samenvatten is moeilijk, want er zit enorm veel afwisseling in. Meteen ook de reden dat het plezant blijft!

En waar krijg jij energie van?

Het sociale aspect van mijn job, daar doe ik het voor. Enerzijds het klantencontact en anderzijds het nauw samenwerken met de collega’s. Geen enkele dag is hetzelfde en die variatie houdt me scherp en gedreven.

Waarmee maakt NORRIQ volgens jou het verschil?

Door écht te luisteren naar de noden van de klant en wat de klant verwacht van een ERP-systeem. De klant blijft centraal staan in ons verhaal en alles wordt grondig doorgesproken voor we tot de implementatie overgaan. Zo is alles glashelder voor alle partijen, worden onaangename verrassingen voorkomen en krijgt miscommunicatie geen kans.

En hoe draag jij daar in jouw job je steentje toe bij?

Als Care Consultant zorg je ervoor dat je klanten blijvend ondersteund worden, ook na het afronden van het project. Wij zorgen voor de nodige bijstand op het moment dat ze dat het meest nodig hebben. Dit kan gaan om datamigratie, het opzetten van testscenario’s, kleine aanpassingen, extra modules implementeren, een training geven en ga zo maar door. De waaier aan mogelijkheden is enorm. Wij streven er elke dag naar om de klant op de best mogelijke manier verder te helpen.

Waarom moet een potentiële collega voor NORRIQ kiezen?

Beschik je over het befaamde “NORRIQ-DNA”, dan voel je je hier onmiddellijk thuis. Het credo “Work hard, play hard” is hier geen loos begrip. Hier moet je van klanten houden, graag deel uitmaken van een team en er 100% voor willen gaan. Bij NORRIQ kun je blijven bijleren en af en toe eens een risico nemen kan. Daarnaast zijn er meer dan voldoende ontspanningsmogelijkheden. Er wordt stevig geïnvesteerd in activiteiten die de teamspirit versterken. Denk maar aan een BBQ, een quiz, een sportevenement, city-golf of simpelweg een gezellige drink..

Klinkt goed! Tot slot, wat mis je het meest tijdens deze coronatijd?

Momenteel werken we allemaal van thuis uit en ik mis de spontane babbels op de gang wel. Maar ook de gesprekken tijdens de middagpauze en de drink op vrijdagavond mogen snel weer opgepikt worden. We lachen heel wat af op het werk en die gemoedelijke sfeer wil ik zo snel mogelijk terug opsnuiven.

 

Kom bij ons team