NORRIQ gaat ook vanop afstand voor u door het vuur

Het spreekt voor zich: ook bij NORRIQ kunnen we niet om Covid-19 realiteit heen. Sinds het aankondigen van de maatregelen van de overheid werken al onze medewerkers van thuis uit. Voor NORRIQ slechts een kleine aanpassing, want als voorloper in het werken vanop afstand, hadden we hier al heel wat ervaring mee. Onze medewerkers kunnen perfect thuiswerken en onze klanten blijven servicen op het niveau dat ze gewend zijn. Ook interne meetings ondervinden geen enkele hinder en gaan remote door.

CRM op computer

 

Remote assistance

Ook in deze moeilijke periode ondersteunen we onze klanten met de best mogelijke service vanop afstand. Onze remote assistance loopt gewoon door en onze medewerkers blijven bereikbaar: business as usual dus. Voor NORRIQ blijft de klant ook nu centraal staan en doen we er alles aan om ze te faciliteren in deze bijzondere tijden.

We grijpen de opportuniteit

Meer nog, we maken van de situatie gebruik om nog meer in te zetten op ondersteuning vanop afstand. Zo schrappen we geen trainingen, maar geven we ze digitaal. Zo blijven onze klanten stappen vooruitzetten en pikken ze alsnog de nodige kennis mee. Maar net zo goed springt onze sales mee op de trein. Demo’s worden vanop afstand gegeven, inspiratiesessies kunnen online gevolgd worden en via Microsoft Teams en het interactieve whiteboard, kunnen we heel wat waardevolle inzichten gedeeld worden.

Al het bovenstaande maar om te zeggen, bij NORRIQ blijven we doorgaan en houden we onze service op peil. Die zekerheid heeft u!