Nationale en internationale onderzoeken tonen aan dat klanten vandaag op zoek zijn naar snelle, simpele en efficiënte oplossingen die zo veel mogelijk zorgen wegnemen. Zowel op productniveau als op dienstverlening. In die mate dat 50% van de klanten afhaakt als ze niet snel een antwoord krijgen op hun vraag. Bij storingen, verwacht haast 90% van de klanten dat de technieker bij aankomst volledig op de hoogte is van de historiek. Daarom - en niet enkel daarom - worden diensten op het terrein steeds belangrijker. NORRIQ kan uw onderneming helpen met het stroomlijnen, integreren en automatiseren van diensten op het terrein. 

B-CLOSE heeft dat goed begrepen. De Belgische heftruckleverancier tekende in 5 jaar tijd een omzetstijging van 20 miljoen euro op dankzij de geautomatiseerde Field Service van NORRIQ.

3 goede redenen om voor Norriq Field Service te kiezen


3 goede redenen om ook de automatisatie van uw diensten op het terrein onder de loep te nemen:

#1. Uw diensten zijn productiever 

Met geautomatiseerde diensten op het terrein werkt u productiever. Van het moment de klant oproept voor ondersteuning, weet de dispatcher meteen wie de meest geschikte technieker is, waar die is, én of die het juiste materiaal beschikbaar heeft. De technieker heeft daarbij meteen een overzicht van de opdracht en de klantenhistoriek. Zelfs technische ondersteuning van op afstand is mogelijk met een mobiele app. Wanneer het probleem is opgelost, geeft de technieker alle gegevens in de eenvoudig te gebruiken app. Zo kan u ook razendsnel factureren.

#2. Uw technici worden verkopers 

U bespaart met NORRIQ Field Service niet enkel op arbeidskosten, maar ook op voorraadkosten. U heeft immers een real time inzicht waar uw materiaal zich bevindt en uw techniekers zijn op pad met het juiste materiaal. Ook uw medewerkers hebben meer tijd voor extra ondersteuning ter plaatse dankzij de efficiënte ingave van gegevens. Zo worden uw technici verkopers. 

#3. Meer tevreden klanten

Klanten hebben een glashelder inzicht in de status en opvolging van hun service request. Via het gebruik van de mobiele applicatie krijgt de klant meteen een overzicht van de uitgevoerde taken en gebruikte materialen. Ze tekenen het servicebezoek af op het mobiel toestel, én ontvangen kort daarna een foutloze factuur.
 
Nog een reden?
NORRIQ kan uw onderneming helpen met het stroomlijnen, integreren en automatiseren van diensten op het terrein. Met oplossingen met en rond Microsoft Dynamics 365 zorgen we er niet enkel voor dat informatie snel en efficiënt doorgespeeld kan worden binnen uw onderneming. Daarnaast ook het automatiseren van terugkerende taken zodat u kan rekenen op een slimme, snelle en moderne dienstverlening, en dat bij elke request.
 
Kortom, met NORRIQ Field Service heeft u de juiste persoon, met de juiste informatie, het juiste materiaal, op het juiste moment, op de juiste plaats.

Ontdek hier hoe

Hoe matuur zijn uw Field Service?
 
Lees hoe B-CLOSE het aanpakte

Click to like!

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ Belgium helpt organisaties met de automatisering van hun bedrijfsprocessen. Als Microsoft Gold Partner biedt het diensten, implementatie en ondersteuning voor ERP- en CRM-systemen, e-commerce, business intelligence en hosting van applicaties. Met meer dan 100 hoogopgeleide mensen in Tremelo en Lummen biedt NORRIQ gespecialiseerde oplossingen voor financiële en commerciële afdelingen, en ook voor de drankensector (Drink-IT), project-en servicebedrijven, ledenorganisaties, productiebedrijven en groothandels.