De medewerkers van NORRIQ zijn net teruggekeerd van de eXtreme365 wat dit jaar in Amsterdam werd gehouden, waar Microsoft Partners uit heel Europa kennis maakten met de aankomende releases van april voor het Microsoft Dynamics 365-platform. 

De medewerkers van NORRIQ zijn net teruggekeerd van de eXtreme365 wat dit jaar in Amsterdam werd gehouden, waar Microsoft Partners uit heel Europa kennis maakten met de aankomende releases van april voor het Microsoft Dynamics 365-platform. 

Het hele platform staat voor een flinke boost, onder meer in de vorm van meer kunstmatige intelligentie in het hele palet. Een goed voorbeeld is Microsoft Dynamics 365 for Customer Service, die wordt bekrachtigd door virtuele agenten die inkomende serviceaanvragen kunnen screenen en de meest voorkomende vragen kunnen beantwoorden, zodat klanten de beste klantervaring krijgen met een minimum aan middelen uit de servicefunctie. Een ander voorbeeld is Microsoft Dynamics 365 for Field Service, dat wordt versterkt met de zogenaamde 'mixed reality', zodat servicetechnici via een HoloLens virtuele hulp kunnen krijgen van een collega die zich fysiek ergens anders bevindt.

Al met al is het moeilijk om niet enthousiast te zijn over al het goede nieuws dat de mogelijkheden en de wil van Microsoft om 's werelds ultieme bedrijfsoplossing te bouwen onderstreept - en we kijken ernaar uit om onze klanten te helpen de nieuwe mogelijkheden te omarmen.

NORRIQ Click to like!

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ Belgium helpt organisaties met de automatisering van hun bedrijfsprocessen. Als Microsoft Gold Partner biedt het diensten, implementatie en ondersteuning voor ERP- en CRM-systemen, e-commerce, business intelligence en hosting van applicaties. Met meer dan 100 hoogopgeleide mensen in Tremelo en Lummen biedt NORRIQ gespecialiseerde oplossingen voor financiële en commerciële afdelingen, en ook voor de drankensector (Drink-IT), project-en servicebedrijven, ledenorganisaties, productiebedrijven en groothandels.