NORRIQ behoort tot de Trends Gazellen 2018

NORRIQ behoort tot de Trends Gazellen 2018

· Nieuws · 4 min leestijd
Happy Holidays!

Happy Holidays!

· Nieuws · 1 min leestijd

Happy Holidays!

NORRIQ verankert zich verder lokaal met bijkomend groter kantoor in Lummen

NORRIQ verankert zich verder lokaal met bijkomend groter kantoor in Lummen

· Nieuws · 3 min leestijd

NORRIQ verankert zich verder lokaal door de verhuis van Hasselt naar een nieuwe, grotere vestiging in het Limburgse Lummen. Het kantoor komt er als bijkomende vestiging naast het bestaande kantoor in Tremelo, Vlaams-Brabant.  De verhuis is onder andere te danken aan de groeicijfers die het bedrijf de laatste maanden liet optekenen. Zo gingen er in het eerste kwartaal van 2017 meer dan tien klanten live op het Microsoft Dynamics-platform: 360°-oplossingen (ERP/CRM/BI) die bedrijven efficiënter helpt werken door bedrijfsprocessen te automatiseren.

Klanten waarderen onze customer care

Klanten waarderen onze customer care

· Nieuws · 1 min leestijd

Wij zijn blij en trots om de resultaten van de recente klantenbevraging over ons customer care departement te delen. In het algemeen bevestigen de resultaten dat onze klanten zeer tevreden zijn met onze dienstverlening.

Demeyere start met Microsoft Dynamics CRM via NORRIQ

Demeyere start met Microsoft Dynamics CRM via NORRIQ

· Nieuws · 1 min leestijd

Demeyere, befaamd producent van kookgerei, koos voor NORRIQ om alle vragen van klanten aan de klantendienst op een efficiënte manier op te volgen en te verwerken met Microsoft Dynamics CRM. Dat is een eerste stap in een groter strategisch traject bij Demeyere. NORRIQ leverde al Microsoft Dynamics NAV-diensten bij Demeyere en  leidt nu ook het CRM-project mee in goede banen.