Sluit een NORRIQ Care contract af

Om onze klanten de gepaste nazorg en omkadering bij elk project te bieden, werkten we een uitgebreide NORRIQ Care-strategie uit. Klanten worden voor, tijdens en lang na elk project ondersteund met een ruime waaier aan Extended Services die standaard in hun contract zijn ingebed of waarop ze on-demand een beroep kunnen doen wanneer de nood daar is.

Met de Business & Process Services kunnen managers en process managers altijd rekenen op real-time Business Intelligence via overzichtelijke dashboards. Voor hen organiseren we eveneens inspirerende workshops en scoping events om de noden van elke onderneming gedetailleerd in kaart te kunnen brengen. Met Change Management zorgen we ervoor dat elke innovatie optimaal benut kan worden en benut kan blijven. Door in te zetten op de voorbereiding tot veranderingen, op de ondersteuning van het personeel tijdens de transitie en op de retentie achteraf zorgen wij ervoor dat elk project de hoogst mogelijke ROI behoudt.

Door de Operational Services van NORRIQ garanderen we dat elke vernieuwing draait en zal blijven draaien zoals het hoort. Voor lopend en proactief onderhoud kan je als klant beroep doen op Maintenance Services. Dit omvat diensten van Health Checks tot SQL performance monitoring en data cleaning. Omdat de complexiteit van de technologie echter steeds toeneemt, biedt NORRIQ aanvullend uitgebreide Learning Services aan. 

Tot slot blijft NORRIQ blijft zijn klanten bijstaan met uitgebreide Customer Care diensten. Klanten krijgen toegang tot een customer portal waardoor ze rechtstreeks een beroep kunnen doen op de diensten van NORRIQ. Klanten kunnen gebruik maken van een uitgebreide knowledge base.

Met NORRIQ Care bieden wij onze klanten ondersteuning en advies voor, tijdens en lang na projecten. Zo garanderen we dat elke innovatie optimaal benut wordt en dat onze klanten altijd kunnen rekenen op de 360° partner die meedenkt en professioneel ondersteunt.

NEEM CONTACT MET ONS OP

De voordelen van onze Care afdeling

Voor, tijdens en na de go live zullen er ongetwijfeld af en toe vragen naar boven komen. Met Care heeft u ondersteuning in elke fase van het project.

Customer Care

Cases loggen en opvolging
Portaal
Kennisdatabank
2de en 3rde lijnssupport
Kleine wijzigingaanvragen

Business & Process Services

BI Dashboards
Inspratie- en innovatieworkshops
Business Requirement Scoping

Change Management

Voorbereiding op verandering
Ondersteuning in het beheren van de verandering

Operational services

Data Migration
End-user ondersteuning
Testscenarios
Tijdelijke staf
Master Data Correcties

Maintenance services

Health Checks
SQL Performance monitoring
Data cleaning

Learning services

Standaard handleidingen en video's
Klantspecifieke handleidingen en video's
Trainingen

Downloads

Omdat service voor ons meer dan een woord is, stellen we u graag een aantal downloads ter beschikking:

Eindejaarsprocedures

Download NL  Download FR Download UK

 

Heeft u vragen? Aarzel niet! Wij nemen contact met u op!