De advocatuur is een zeer specifieke omgeving en het feit dat de specialisten van NORRIQ in eerste instantie luisterden naar onze noden, gaf ons vertrouwen. De oplossing moest immers compatibel gemaakt worden met onze manier van werken. Een uitdaging, maar wel eentje waar ze bij NORRIQ hun tanden hebben ingezet.

Jan Bocken
Advocaat en vennoot bij Eubelius
Jan Bocken | Advocaat en vennoot bij Eubelius

Automatisatie check_circle

Dankzij NORRIQ is de volledige flow van inkomende facturen geautomatiseerd, waardoor er heel wat tijd gewonnen wordt.

Microsoft cloud_done

Medewerkers konden in hun vertrouwde Microsoft omgeving blijven werken, wat ook voor het opleiden van nieuwe mensen een pluspunt betekende.

Toekomst business

De systemen zijn nu future-proof. NORRIQ en Eubelius kennen elkaar door en door. Toekomstige ontwikkelingen zullen zo nog vlotter verlopen.

Een gouden team: NORRIQ & Eubelius

Grenzen verleggen en toekomstgericht denken

 

Het feit dat Eubelius tegen de grenzen van de oude systemen aanbotste was dé reden om aan te kloppen bij NORRIQ.  

Jan Bocken, advocaat en vennoot bij Eubelius: “Vlot functionerende IT-systemen zijn belangrijk voor de goede werking van ons advocatenkantoor. We botsten op de limieten van ons boekhoudpakket, de koppeling met andere systemen liep stroef en we besloten dan ook op zoek te gaan naar een partner met kennis van zaken en de expertise om dit project mee te begeleiden. Zo kwamen we uiteindelijk bij NORRIQ terecht.” 

“De advocatuur is een zeer specifieke omgeving en het feit dat de specialisten van NORRIQ in eerste instantie luistereden naar onze noden, gaf ons vertrouwen. De oplossing moest immers compatibel gemaakt worden met onze manier van werken. Een uitdaging, maar wel eentje waar ze bij NORRIQ hun tanden hebben ingezet.” 

Eubelius kantoren

3 grote projecten

Terwijl het nieuwe boekhoudpakket in Microsoft Dynamics Business Central werd opgezet, werd ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om het CRM-systeem een update te geven en Invoice Workflow te implementeren. “Daarbij was het voor ons belangrijk om de herkenbaarheid te behouden en te vertrekken van de bestaande systemen. NORRIQ ondersteunde ons optimaal bij het zoeken naar oplossing binnen de vertrouwde Microsoft omgeving. Invoice Workflow was voor ons dan weer een volledig nieuwe oplossing. De inkomende facturen belanden nu, ongeacht de afdeling, in een geautomatiseerde stroom om goedgekeurd te worden en alle wordt uitstekend gedocumenteerd. Een fikse stap vooruit!” 

De verschillende projecten zorgden ervoor dat Eubelius klaar is voor de toekomst. “De oplossingen laten ons toe vlot en efficiënt te werken. Bovendien heeft NORRIQ ook heel wat expertise kunnen opbouwen in onze sector en kennen ze onze manier van werken ondertussen door en door. We beschikken nu over een future-proof systeem, waarop we verder kunnen bouwen. Zo kunnen we makkelijk overstappen naar een cloud-omgeving in de toekomst en winnen we heel wat tijd, omdat onze partner ons al kent.” 

Meer info over Invoice Workflow?

Eubelius kantoor

Permanente ondersteuning en bereikbaarheid

Wat Eubelius positief verraste tijdens de samenwerking? “Niet de kennis en expertise, want daar hadden we op gerekend. Wel het feit dat tijdens de implementatie, voor ons toch een ingrijpend proces, de specialisten van NORRIQ continu bereikbaar en beschikbaar waren. Dat gaf gemoedsrust en de zekerheid dat onze werking niet in het gedrang kwam. Zo maakten we samen van deze projecten een succes. Het smaakt alvast naar meer.” 

Eubelius kantoor

Customer Relationship Management

Effectiever verkopen, bouwen aan sterke relaties en een uitmuntende service met CRM.

Lees hier meer over de NORRIQ oplossing