Materialise

Finance | Service | Microsoft Dynamics NAV | Project Management

Sinds de oprichting in 1990 bleef Materialise internationaal groeien, onder meer door verschillende overnames. Met dertien bedrijven die wereldwijd verschillende diensten en producten aanbieden, had de 3D-printingpionier nood aan een nieuwe, betrouwbare IT-infrastructuur die de efficiëntie verhoogt en klaar is voor toekomstige groei. Het bedrijf koos voor Microsoft Dynamics NAV om de verschillende afdelingen op een uniforme manier te laten samenwerken. Materialise nam IT-leverancier NORRIQ onder de arm om het nieuwe ERP-systeem te implementeren.

Ontdek hoe Materialise wereldwijd efficiëntie verhoogt met Microsoft Dynamics NAV

EDF Luminus RED

Sales & Field Service | NORRIQ Mobile Sales | Microsoft Dynamics 365 for sales | Mobile sales | Project & Service | Microsoft Dynamics CRM | Service | Microsoft Dynamics CRM | Project Management

De verkopers van de Real Estate Development (RED)-afdeling bij energiepartner EDF Luminus sluiten contracten met vastgoedpartners om gas- en elektriciteitsvoorzieningen te installeren in de woningen die ze verkopen of verhuren. Die overeenkomsten werden vroeger manueel opgesteld en het kostte de verkopers gemiddeld 2,5 bezoeken om een dergelijk contract af te sluiten. RED zocht naar een manier om die documentstromen te automatiseren, zodat de verkopers hun overeenkomsten in één bezoek kunnen samenstellen en afsluiten.

Ontdek hoe NORRIQ dienstenovereenkomsten automatiseert bij EDF Luminus RED

Materialise Dental

Microsoft Dynamics CRM | Project & Service |

Toen het zelf ontworpen softwarepakket zijn grenzen bereikte, zocht Materialise Dental een nieuwe oplossing om de verkoop– en marketingactiviteiten te ondersteunen. Een grondige analyse van de interne processen en de softwaremarkt eindigde bij Microsoft Dynamics CRM en informaticapartner NORRIQ Belgium.

LEES DE CASE

Utopolis

Microsoft Dynamics CRM | Project & Service |

Utopolis Belgium wilde af van de moeilijk werkbare en onduidelijke B2B contactenlijst in Excel en overstappen op een professionele tool voor klantenbeheer en marketing. Bij een eerste kennismaking met Microsoft Dynamics CRM was de directie meteen gewonnen voor deze uitgebreide standaardoplossing.

LEES DE CASE