Waarom kiezen voor NORRIQ Mobile Sales Office?

Wanneer de mobiele tools van de verkoper rechtstreeks integreren met Dynamics 365 Business Central / NAV, worden veel dingen veel gemakkelijker. Wanneer de verkopers bijvoorbeeld orders moeten schrijven, controleer dan de voorraadstatus en bekijk de individuele klantovereenkomsten, evenals de aankoop- en betalingsgeschiedenis. Het voordeel is dat alle orders automatisch en direct correct worden geregistreerd in Dynamics 365 Business Central / NAV.

Mooi productdisplay bubble_chart

Met NORRIQ Mobile Sales Office bepaalt u als verkoper zelf de installatie. Kortom, u maakt de oplossing voor uzelf.

Snelle klantinformatie repeat

Klik. Daar heb je net alle belangrijke informatie over je klant gepresenteerd. Met zo'n snelle toegang tot klantinformatie bereidt u zich gemakkelijk voor op een klantbijeenkomst.

Zowel aan als uit check

NORRIQ Mobile Sales Office werkt zowel online als offline. Het geeft je echte vrijheid omdat je kunt werken of er internettoegang is.

Verkoop meer - en eenvoudiger

Productaanzichten in mooi ontwerp

Een uitnodigende en duidelijke presentatie van uw producten is een unieke kracht die u krijgt met NORRIQ Mobile Sales Office. Ga voor de zware koffer. Laat in plaats daarvan uw geweldige productafbeeldingen zien op uw mobiele apparaat.

image

Intuïtief in gebruik

NORRIQ Mobile Sales Office heeft een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface die uw dagelijkse werk als verkoper vereenvoudigt. De functies zijn gemakkelijk toegankelijk en u kiest zelf hoe uw gegevens worden gepresenteerd. Mobile Sales Office is gemakkelijk om mee aan de slag te gaan, ongeacht uw kennis van IT.

image

Vermijd dubbele verkoop van hetzelfde product

Met NORRIQ Mobile Sales Office heeft u als verkoper altijd een bijgewerkt overzicht van de voorraadstatus. Als u veel onderweg bent, ondervindt u waarschijnlijk de uitdaging om uw voorraadstatus en klanten bij te houden. Als u bijvoorbeeld de onzekerheid over residuen misloopt. krijg alleen een wekelijkse inventarislijst. Met Mobile Sales Office in de hand bent u er altijd zeker van dat u niet twee keer dezelfde goederen verkoopt.

image

Ondersteunt bestaande bedrijfslogica

NORRIQ Mobile Sales Office ondersteunt de bestaande bedrijfslogica in Dynamics 365 Business Central / NAV en maakt gebruik van de bestaande datastructuur. NORRIQ Mobile Sales Office maakt het ook mogelijk voor het verkoopmanagement om de toegang van verkopers tot informatie over producten en klanten te beperken.

image

MSO cases

NORRIQ heeft jarenlange ervaring met het creëren van waarde met mobiele verkoophulpmiddelen. Enkele van de sterkste merken hebben NORRIQ als partner gekozen.

Ben je geïnteresseerd in een gesprek over je opties?

We zijn altijd klaar voor een informeel gesprek

NORRIQ gebruikt eigen cookies en cookies van derden om de website te laten werken en het gebruik ervan te vergemakkelijken, gerichte advertenties voor u weer te geven, voor verkeersmetingen en om uw bezoek aan norriq.dk bij te houden. Door verder te klikken, gaat u akkoord met dit gebruik van cookies. U kunt uw toestemming altijd intrekken door cookies in uw browser te blokkeren.