De 6 essentiële elementen van NORRIQ Care

Business & Process Services business

Een rapport op maat laten aanpassen, een extra module implementeren of een strategische workshop organiseren waarbij nieuwe mogelijkheden worden gesuggereerd en we de toekomst volgens Microsoft schetsen? Wij zorgen voor de perfecte match van uw systemen met uw business en ons CARE-team denkt met u mee.

Change Management repeat

Veranderen is een belangrijk proces en dat beseffen we bij NORRIQ beter dan wie ook. Wij zorgen dat iedereen binnen het bedrijf aan boord is en meegaat in het verhaal. Met een uitgekiend verandertraject verhogen we de kans op slagen, dit met de ondersteuning van onze gecertificeerde interne change manager en/of externe ondersteuning.

Operational Services people

Onze helpende handen die u voortstuwen. Met plezier nemen we de taken over waar u niet aan toe komt. Denk daarbij onder andere aan datamigratie, het opzetten van testscenario’s en tijdelijke ondersteuning.

Maintenance Services build

Bij NORRIQ mag u rekenen op een continue monitoring van uw processen. Proactief bekijken we of (cruciale) processen naar wens en correct verlopen. Door de Health Checks die we uitvoeren, volgen we op of de door u gemaakte investering u ook oplevert wat u ervan verwacht.

Learning Services school

Het uitschrijven van manuals op maat, trainingsvideo’s of (open) trainingen? Bij NORRIQ kan het. Wij verzorgen eindgebruikers opleidingen zodat u het optimale uit uw systemen en medewerkers haalt. Tweemaandelijks kunt u deelnemen aan onze open trainingen over boeiende topics. 

Customer Care thumb_up

Bij NORRIQ beschikken we over een uiterst performante customer care. Zo kunt u rekenen op een makkelijk toegankelijk en flexibele ondersteuning op niveau. Reken op specialisten die thuis zijn in Microsoft Dynamics en u snel en efficiënt oplossingen aanreiken. 

Bij ons bent u altijd de prioriteit

Performante IT-systemen maken of kraken uw business. Uw systeem vlot laten functioneren is dan ook prioritair. Bij NORRIQ plaatsen we u op de eerste plaats en zorgen we voor een proactieve, vlekkeloze en vlotte ondersteuning. Met NORRIQ Care krijgt u ondersteuning op maat, waardoor uw systemen efficiënt werken en uw productiviteit op peil blijft. Dag na dag.

Heeft u ons Care Team nodig?

Wij staan voor u klaar!

Care Portal forum

Log uw problemen rechtstreeks in onze database.

Care Portal Lees meer chevron_right

Live support

Laat onze Customer Care-medewerker uw scherm overnemen.

Live support Lees meer chevron_right

Verstuur bestanden archive

Verstuur grote bestanden of databases naar onze Customer Care-medewerkers.

Verstuur bestanden Lees meer chevron_right

Care is een doorgedreven partnership die ons continuïteit garandeert. Het biedt ons ook de garantie dat de meest geschikte consultant ingeboekt kan worden. Onze CRM-bedrijfsapplicatie wordt preventief onderhouden en gemonitord met Care.

Philippe Sintubin - ICT Project Manager
Brouwerij Haacht
image

Kies voor zekerheid, kies voor NORRIQ Care

De voordelen van NORRIQ Care in een notendop

  • credit_card Een bijzonder lage service fee
  • people Servicepakketten op maat van uw noden
  • schedule Een snelle doorlooptijd en oplossingen op maat
  • archive Amper administratie

Wilt u meer weten over uw voordelen met NORRIQ Care?

We zijn altijd klaar voor een informeel gesprek

NORRIQ gebruikt eigen cookies en cookies van derden om de website te laten werken en het gebruik ervan te vergemakkelijken, gerichte advertenties voor u weer te geven, voor verkeersmetingen en om uw bezoek aan norriq.dk bij te houden. Door verder te klikken, gaat u akkoord met dit gebruik van cookies. U kunt uw toestemming altijd intrekken door cookies in uw browser te blokkeren.