Invoice Workflow stroomlijnt alles van A tot Z

Deze oplossing helpt bedrijven hun crediteurenboekhouding te optimaliseren doormiddel van digitalisering, automatisering en een efficiënte workflow - van ontvangst van de factuur tot de digitale archivering.

Bespaar 50% van uw werktijd schedule

Door de ontvangst van inkoopfacturen te automatiseren en de volledige workflow te digitaliseren, kan een bedrijf tot de helft van zijn werktijd besparen en tegelijkertijd veel handmatige fouten vermijden.

Een oplossing die gebruikers geweldig zullen vinden favorite

Invoice Workflow is de meest gebruiksvriendelijke oplossing op de markt. Zowel de financiële afdeling als het management zal dit als een flexibele oplossing ervaren die het veel gemakkelijker en minder tijdrovend maakt om met inkoopfacturen te werken en goed te keuren.

Gebouwd voor uw ERP-systeem repeat

Als u Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central gebruikt, is de Invoice Workflow gebouwd voor uw specifieke ERP-systeem. Dit zorgt voor een eenvoudige implementatie en een systeem dat volledig is geïntegreerd met uw ERP-systeem.

Digitale intelligentie brengt crediteurenboekhouding in een geheel nieuwe versnelling

Invoice Workflow zit boordevol slimme en unieke oplossingen waarmee u aanzienlijk minder tijd spendeert aan het verwerken van facturen.

Verzameling van gegevens tap_and_play

De oplossing haalt de gegevens op van de factuur zoals vervaldatum, nummer en prijs. Deze gegevens worden ingevoegd in Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central in.

Verwerkt alle formaten description

De oplossing kan alle bestandsformaten aan en haalt automatisch factuurgegevens op - of de factuur nu op papier, PDF, XML, OIOXML of OIOUBL wordt ontvangen.

Overeenkomst met bestelling check

Invoice Workflow controleert op duplicaten van de factuur en koppelt deze automatisch aan de bestelling.

Verbeterde kostenbeheersing credit_card

Invoice Workflow bespaart tijd bij uw administratie en goedkeuring van facturen, omdat de oplossing het eenvoudig maakt om volmachten en regels in te stellen en te wijzigen.

Verzoek voor goedkeuring via e-mail email

Iedere gebruiker krijgt toegang tot zijn eigen platform en ontvangt een e-mail van Invoice Workflow wanneer een factuur klaar is voor goedkeuring.

Goedkeuring via webbrowser thumb_up

De gebruiker keurt facturen goed via het webportaal, waar ook de laatste vijf facturen van dezelfde leverancier beschikbaar zijn, de factuur kan ter controle worden doorgestuurd of kan geweigerd worden.

Zekerheid van tijdige betaling mood

Dankzij deze oplossing hebt u steeds controle over waar een factuur zich in het systeem bevindt. Dit betekent dat alle facturen tijdig worden betaald en dat u extra kosten vermijdt.

Digitaal archief archive

Het is eenvoudig om facturen die openstaan of vervallen op te vragen. En het is mogelijk alle facturen van dezelfde leverancier direct in Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central te bekijken.

Voordelen dankzij de cloud cloud_done

Invoice Workflow bevindt zich in de cloud, dus u gebruikt steeds de nieuwste versie en betaalt een vaste prijs per dag, afhankelijk van hoeveel inkoopfacturen u moet verwerken.

Wat zeggen klanten?

Met Invoice Workflow kunnen we twee vliegen in een klap slaan. We kunnen inkoopfacturen sneller goedkeuren en daardoor grotere kortingen krijgen.

Thomas Frank
IT Manager, Plantorama
image

Wilt u meer weten?

Lees meer over de functies, hoe eenvoudig het is om aan de slag te gaan en het prijsmodel op de website van Invoice Workflow:

www.invoiceworkflow.com

image