Ontdek de mogelijkheden

Met NORRIQ Online Warehouse Management worden de registraties rechtstreeks in Dynamics 365 Business Central / NAV uitgevoerd voor dezelfde seconde als de magazijnmedewerker de taak uitvoert in het magazijn.

Verhoogde gebruikersmobiliteit screen_share

De verbinding tussen Dynamics 365 Business Central / NAV en de handterminals is draadloos. Dit betekent dat goederen, pickings, zendingen etc. is hier-en-nu geregistreerd, ongeacht waar in de winkel het naartoe gaat.

Omvat alle logistieke niveaus layers

NORRIQ Online Warehouse Management is beschikbaar in 3 varianten, Basic, Extended en Advanced, op basis van de logistieke modules in Dynamics 365 Business Central / NAV. De basiseditie richt zich op inkoop- en verkooporders. Met Advanced en Advanced kunt u ook de locatie van uw goederen bepalen.

Ondersteunt alle logistieke processen business

NORRIQ Online Warehouse Management bevat een groot aantal functies die de workflows van het magazijnpersoneel stroomlijnen en vereenvoudigen. Naast het verbeteren van de nauwkeurigheid van de registraties, zijn veel functies ook aanzienlijk eenvoudiger om mee samen te werken in relatie tot de logistieke tools in Dynamics 365 Business Central / NAV.

Standaard barcodes check

De oplossing ondersteunt alle gangbare streepjescodeformaten, waaronder de EAN 128, waarmee meer informatie in één scan kan worden vastgelegd.

Goederen ontvangen check_circle

Tijdens het afhandelen van de bestelling ziet de gebruiker belangrijke informatie die de ontvangst van goederen mogelijk maakt en verbetert en ervoor zorgt dat de goederen correct in het magazijn worden geplaatst.

Verzending van goederen arrow_forward_ios

Wanneer u goederen scant op basis van verzending, valideert het systeem goederen en hoeveelheden automatisch in Dynamics 365 Business Central / NAV, zodat u de juiste typen en nummers van goederen verzendt, waardoor fouten worden voorkomen.

Overzicht place

Door de barcode op een bepaalde locatie te scannen, meestal op de plankrand, ziet u een lijst met de inhoud van die locatie.

Product Info bubble_chart

Wanneer u een artikelnummer of een serienummer van een artikel scant, geeft het systeem automatisch een infopagina weer met informatie over het artikel.

Goederen verplaatsen directions_car

In het overzicht van locatiescontent kunt u een item naar een andere locatie verplaatsen door eenvoudig het item te selecteren, het nummer in te voeren en een nieuwe locatie te scannen.

Gebruikers- en taakbeheer people

In de opdrachtmodule kunt u opgeven welke personen of groepen bepaalde orders moeten afhandelen en hoe u ze prioriteit kunt geven.

Meer accounts credit_card

Wanneer u NORRIQ Online Warehouse Management start, kiest u eenvoudig in welke accounts u wilt werken.

Inventarisatie pie_chart

Voorraad tellen maakt gebruik van Dynamics 365 Business Central / NAV standaard teltijdschrift. U registreert goederen door eenvoudig de streepjescode op het artikel te scannen.

Waarom kiezen voor NORRIQ?

NORRIQ heeft jarenlange ervaring met het veiligstellen van waarde met IT in logistiek veeleisende bedrijven.

Krijg een demo

NORRIQ gebruikt eigen cookies en cookies van derden om de website te laten werken en het gebruik ervan te vergemakkelijken, gerichte advertenties voor u weer te geven, voor verkeersmetingen en om uw bezoek aan norriq.dk bij te houden. Door verder te klikken, gaat u akkoord met dit gebruik van cookies. U kunt uw toestemming altijd intrekken door cookies in uw browser te blokkeren.