3 goede reden voor Field Service

DE PLANNING OPTIMALISEREN build

Met Field Service krijgt u het volledige overzicht van taken, technici en routes in een interactief dashboard. Hier kunt u gemakkelijk en snel coördineren en wijzigen - en krijgt u ruimte voor meer klantbezoeken per dag.

VERHOOG DE PRODUCTIVITEIT phone_iphone

Maak servicetechnici efficiënter met mobiele apps. Ze kunnen belangrijke informatie over klanten, faciliteiten, lopende en nieuwe taken controleren en routes bekijken waar en wanneer ze ook gaan.

BIED PROACTIEVE SERVICE AAN cloud_done

Monitor klantlocaties via de cloud en verzamel waarschuwingen en de onderhoudsbehoeften voor er schade ontstaat. Reken maar dat u zo uw klantrelaties versterkt.

Van servicecenter tot profit center

Bekijk film

Optimaliseer uw volledige serviceorganisatie

Uw planning in een hogere versnelling

Een sterke planning is nodig om uw resources optimaal te beheren. Met Dynamics 365 Field Service krijgen uw servicemonteurs en coördinatoren tools die automatisch afspraken plannen en het gemakkelijker dan ooit maken om de juiste technicus voor de klus te vinden en in te plannen.

De servicecoördinatoren kunnen in realtime monitoren wie welke taken uitvoert en wanneer. Een kaart geeft aan waar de technicus is, zodat bij een annulering of nieuwe taken snel en makkelijk geschakeld kan worden.

image

Optimaliseer het beheer van uw serviceovereenkomsten

Field Service geeft u een compleet overzicht van de faciliteiten van de klant en vormt daarmee een betrouwbare basis voor het maken van serviceovereenkomsten. Maar er is meer …

Met Field Service krijgt u ook de optimale tool voor het beheren van servicecontracten, waaronder zich herhalende serviceaanvragen en contracten, geïnstalleerde faciliteiten en garanties. De oplossing maakt het gemakkelijk voor uw serviceteam om taken vast te leggen en ervoor te zorgen dat de taak wordt uitgevoerd in overeenstemming met de serviceovereenkomst die is aangegaan met de klant.

image

Verhoog de klanttevredenheid met een proactieve service

Via sensoren blijft u op de hoogte van de klantapparatuur. Zo wordt u automatisch gewaarschuwd indien er preventief onderhoud nodig is. Hiermee kunt u problemen voorkomen en ze oplossen voor ze zich stellen. Zo vermijdt u bovendien duurdere reparaties.

image

Verhoog het werkplezier van uw medewerkers

Uw medewerkers beschikken over een  gebruiksvriendelijke app met een moderne uitstraling die op elk apparaat (iOS, Android, Windows) werkt.

Maak ze het leven gemakkelijk dankzij een geografische kaart en realtime toegang tot klantgegevens, technische informatie, enz. Zowel on- als offline is de app beschikbaar.

image

Technici hebben toegang tot alles, altijd en overal

Maak de technici efficiënter door hen toegang te geven tot belangrijke informatie, waar en wanneer dan ook. Alles is binnen handbereik.

Vanaf hun smartphone, tablet of pc kunnen technici gemakkelijk lopende en nieuwe taken van de coördinatoren bekijken. Controleer klantinformatie, bekijk instructies, update informatie of geen een rapport in. Ze kunnen ook eenvoudig taken fotograferen, materiaal en tijd opnemen en de bon van de klant ontvangen voor het werk.

image

Alles wat u nodig hebt voor een effectief beheer van servicetechnici

Beheer de service-overeenkomsten credit_card

Met Dynamics 365 Field Service kunt u eenvoudig en snel klantinformatie, SLA's verzamelen en een overzicht van onderhoudstaken krijgen.

Plant management place

Beheer uw klantenservicelocaties en -faciliteiten ergens en krijg zo een beter 360-gradenoverzicht van klanten en geschiedenis.

Eenvoudig voorraadbeheer business

Beheer het magazijn efficiënter en verhoog de reactietijd voor de serviceklanten door een beter overzicht van uw voorraad tot op serviceniveau.

Eenvoudige planning bubble_chart

Optimaliseer de planning van uw servicetaken met intelligente functies die ervoor zorgen dat de taak door de juiste persoon wordt uitgevoerd.

Snelle facturering shopping_cart

Maak tegelijkertijd de factuur aan, de opdracht eindigt bij de klant, waardoor u sneller en nauwkeuriger kunt factureren.

Eenvoudig beheer van het onderhoud screen_share

Biedt meer proactieve service met geautomatiseerde onderhoudsserviceprocessen.

Geïntegreerde communicatie people

Optimaliseer de samenwerking tussen uw klantenservice, het runnen van servicetechnici en de klanten met integratie met bijvoorbeeld. Skype for Business.

Smart apps school

Maak uw servicetechnici efficiënter met mobiele toegang tot belangrijke bedrijfsinformatie en bedrijfsprocessen.

Field Service zorgde ervoor dat de groei op B-Close explodeerde

"Het systeem dat NORRIQ voor ons heeft ontwikkeld, is de levensader van ons bedrijf. De consultants van NORRIQ wisten onze specifieke uitdagingen om te zetten in een bruikbaar 360 ° -handelsysteem."

"Als Microsoft-partner slaagden ze erin een innovatief, intuïtief en toekomstbestendig systeem te creëren dat de groei van B-CLOSE garandeert, niet alleen bespaart het ons tijd en moeite, maar ook heel wat kosten. Zonder de Field Service-automatisering zouden we nooit een hogere winst van 20 miljoen euro in vijf jaar tijd hebben behaald."

Eric Maertens, CEO B-CLOSE

Lees hoe B-Close succesvol was met Field Service

image

Wilt u meer weten over uw opties met Field Service?

We zijn altijd klaar voor een informeel gesprek

NORRIQ gebruikt eigen cookies en cookies van derden om de website te laten werken en het gebruik ervan te vergemakkelijken, gerichte advertenties voor u weer te geven, voor verkeersmetingen en om uw bezoek aan norriq.dk bij te houden. Door verder te klikken, gaat u akkoord met dit gebruik van cookies. U kunt uw toestemming altijd intrekken door cookies in uw browser te blokkeren.