Een geweldige klantenservice zorgt voor loyaliteit

De hedendaagse klant verwacht 24/7 ondersteuning op maat. Voldoet u niet aan de verwachtingen, dan kiezen ze simpelweg voor één van uw concurrenten …

Ondersteun uw klanten via alle kanalen

Met Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt een geweldige ervaring over alle kanalen en apparaten heen. Geautomatiseerde oplossingen als FAQ’s of een community verhogen de zelfredzaamheid van klanten. U hebt alle tools in handen om snel gepaste oplossingen aan te reiken.

image

Lever een gepersonaliseerde topservice

De intelligente tools verhogen het vermogen van uw medewerkers om een kwalitatieve ondersteuning te bieden. Een volledige kijk op het klantendossier maak het mogelijk om proactief te handelen en met de juiste oplossingen te komen. Dit verhoogt ook de kansen tot up- en cross selling aanzienlijk.

image

Leer van je interacties

Geautomatiseerde feedback van klanten stelt u in staat te luisteren naar en te leren van uw klanten. Vervolgens kunt u deze inzichten in uw processen verwerken. Speel in op trends en optimaliseer uw werking.

image

Boost de ontwikkeling

Een eenvoudige visuele editor en ander gebruiksvriendelijke tools maken het heel eenvoudig om de applicatie af te stemmen met andere Dynamics 365-applicaties.

image

Krijg het volledige overzicht van klanten en opportunities met Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Geïnteresseerd in het transformeren van uw klantenservice?

We zijn altijd klaar voor een vrijblijvend gesprek over uw opties met Microsoft Dynamics 365 for Customer Service.

NORRIQ gebruikt eigen cookies en cookies van derden om de website te laten werken en het gebruik ervan te vergemakkelijken, gerichte advertenties voor u weer te geven, voor verkeersmetingen en om uw bezoek aan norriq.dk bij te houden. Door verder te klikken, gaat u akkoord met dit gebruik van cookies. U kunt uw toestemming altijd intrekken door cookies in uw browser te blokkeren.