Altijd de juiste field service medewerker op de juiste plaats, met het juiste materiaal.

Uw klant verwacht een buitengewone klantenervaring. Dat betekent de beste producten én meer dan ooit uitstekende diensten. Uw werknemers verwachten digitale tools waarmee ze hun kunde zo optimaal mogelijk kunnen inzetten.

Met NORRIQ Field Service verlopen installaties, onderhoud of herstellingen vlot, vanaf het eerste contact tot en met de facturatie: uw experts zijn vlug ter plaatse, bieden professionele support en facturatie wordt snel en correct afgehandeld. En daar halen zowel uw organisatie als uw klanten voordeel uit. 

​Tilt u uw Field Service al naar een hoger niveau? Ontdek op enkele minuten tijd hoe matuur uw huidige dienstverlening op het terrein is. 

IK DOE DE TEST

5 redenen om voor NORRIQ te kiezen:

1

Werk productiever

Optimaliseer de planning: plan automatisch of manueel resources in op basis van beschikbaarheid, locatie en vaardigheden.

Bereid technici voor op hun interventies met een overzicht van de opdrachten (welk probleem? welk materiaal?) en de klantengeschiedenis.

Loods technici snel tot bij de klant dankzij de navigatietool.

Verhoog het slaagpercentage van elke interventie: geef technici toegang tot technische informatie en bied ondersteuning op afstand.

Factureer sneller: dankzij de digitalisering van de werkbonnen moet de administratie niet wachten tot de technieker zijn werkbonnen op kantoor binnenbrengt.

2

Bespaar, verbeter uw cashflow en verhoog uw winst

Bespaar op arbeidskosten dankzij een efficiëntere planning en succesvolle interventies bij het eerste bezoek.

Druk uw voorraadkosten: u weet waar uw materiaal zich bevindt (warehouse, trucks) en stuurt technici op pad met het juiste materiaal.

Verbeter de cashflow dankzij snellere facturatie.

Verhoog uw winst: technici worden verkopers, die nieuwe opportuniteiten opmerken en opvolgen.

3

Verhoog de klantentevredenheid

Plan verzoeken snel in en reageer vlot op klantenfeedback.

Hou klanten op de hoogte van de status en het exacte tijdstip van interventies en geef toegang tot een overzicht van uw diensten.

Vergroot het slaagpercentage van elke interventie.

Zorg voor correcte en tijdige facturatie, met respect voor SLA’s.

4

Zorg voor tevreden medewerkers

Stuur uw mensen op pad met een gebruiksvriendelijke app, met een hedendaagse look & feel, die draait op elk type toestel (iOS, Android, Windows).

Maak hen het leven makkelijk dankzij een geografische map en realtimetoegang tot klantengegevens, technische informatie, enz.

Zorg dat hun app altijd beschikbaar is, online en offline.

5

Stimuleer samenwerking

De app is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365. Zo werkt het platform naadloos samen met andere office-toepassingen en backendsystemen zoals e-mail, kalender, documentenbeheer (SharePoint, Dropbox, enz.), ERP-systeem, VoIP (Skype, FaceTime, enz.).

Tilt u uw diensten op het terrein al naar een hoger niveau?

Feiten en cijfers over diensten op het terrein

Nationale en internationale onderzoeken tonen aan dat klanten vandaag op zoek zijn naar snelle, simpele en effiënte oplossingen die hun zo veel mogelijk ontzorgen.

Zo haakt 50% van de klanten af als ze niet snel een antwoord krijgen op hun vraag. Daarom worden diensten steeds belangrijker in onze economie.

Zo krijgt u bij veel toestellen vandaag gratis levering en installatie, twee jaar garantie en soms zelfs een jaarlijkse check-up of onderhoudsbeurt. Die diensten op het terrein verdringen op veel markten het centrale belang van prijs en kwaliteit en bepalen voor een groot stuk hoe aantrekkelijk uw aanbod is en hoe groot uw toegevoegde waarde is.

DOWNLOAD HIER DE FACTSHEET

Hoe NORRIQ u kan ondersteunen in één blik

Efficiënte diensten op het terrein zijn het visitekaartje van uw onderneming, maar Field Service is ingebed in uw bedrijfsstructuur.

Ze hangen vast aan een service desk die requests verwerkt, aan een ERP-systeem voor bevoorrading, aan CRM voor klanteninformatie en daarnaast vereisen ze bijkomende info, zoals locatiegegevens en een dynamische planning.

Ontdek hier in een handig overzicht hoe NORRIQ u kan ondersteunen om uw service center naar een profit center te brengen.

DOWNLOAD HIER DE INFOGRAPHIC

Heftruckverdeler B-CLOSE kent exponentiële groei dankzij NORRIQ Field Service

“Het systeem dat NORRIQ voor ons ontwikkelde is het kloppende hart van onze organisatie. De consultants bij NORRIQ dachten actief mee om onze specifieke uitdagingen te vertalen naar een werkbaar 360° bedrijfssysteem."

"Als Microsoft-partner bracht het een innovatief, intuïtief en toekomstveilig systeem dat de groei van B-CLOSE garandeert. Het bespaart ons niet alleen tijd en moeite, maar ook heel wat kosten. Zonder automatisering was er op vijf jaar tijd ongetwijfeld geen stijging van 20 miljoen euro geweest."

Eric Maertens, CEO B-CLOSE

ONTDEK HIER HOE

Deze bedrijven vertrouwen ook al op de NORRIQ Field Service ondersteuning:

Vraag nu uw demo