NORRIQ Field Service:

altijd de juiste field service medewerker op de juiste plaats, met het juiste materiaal.

Uw klant verwacht een buitengewone klantenervaring. Dat betekent de beste producten én meer dan ooit uitstekende diensten. Uw werknemers verwachten digitale tools waarmee ze hun kunde zo optimaal mogelijk kunnen inzetten.

Met de NORRIQ Field Service app verlopen installaties, onderhoud of herstellingen vlot, vanaf het eerste contact tot en met de facturatie: uw experts zijn vlug ter plaatse, bieden professionele support en facturatie wordt snel en correct afgehandeld. En daar halen zowel uw organisatie als uw klanten voordeel uit.

Meer weten? Registreer u
voor het NORRIQ Field Service event op 07/12

5 redenen om voor NORRIQ FIELD SERVICE te kiezen:

1

Werk productiever

Optimaliseer de planning: plan automatisch of manueel resources in op basis van beschikbaarheid, locatie en vaardigheden.

Bereid technici voor op hun interventies met een overzicht van de opdrachten (welk probleem? welk materiaal?) en de klantengeschiedenis.

Loods technici snel tot bij de klant dankzij de navigatietool.

Verhoog het slaagpercentage van elke interventie: geef technici toegang tot technische informatie en bied ondersteuning op afstand.

Factureer sneller: dankzij de digitalisering van de werkbonnen moet de administratie niet wachten tot de technieker zijn werkbonnen op kantoor binnenbrengt.

2

Bespaar, verbeter uw cashflow en verhoog uw winst

Bespaar op arbeidskosten dankzij een efficiëntere planning en succesvolle interventies bij het eerste bezoek.

Druk uw voorraadkosten: u weet waar uw materiaal zich bevindt (warehouse, trucks) en stuurt technici op pad met het juiste materiaal.

Verbeter de cashflow dankzij snellere facturatie.

Verhoog uw winst: technici worden verkopers, die nieuwe opportuniteiten opmerken en opvolgen.

3

Verhoog de klantentevredenheid

Plan verzoeken snel in en reageer vlot op klantenfeedback.

Hou klanten op de hoogte van de status en het exacte tijdstip van interventies en geef toegang tot een overzicht van uw diensten.

Vergroot het slaagpercentage van elke interventie.

Zorg voor correcte en tijdige facturatie, met respect voor SLA’s.

4

Zorg voor tevreden medewerkers

Stuur uw mensen op pad met een gebruiksvriendelijke app, met een hedendaagse look & feel, die draait op elk type toestel (iOS, Android, Windows).

Maak hen het leven makkelijk dankzij een geografische map en realtimetoegang tot klantengegevens, technische informatie, enz.

Zorg dat hun app altijd beschikbaar is, online en offline.

5

Stimuleer samenwerking

De app is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365. Zo werkt het platform naadloos samen met andere office-toepassingen en backendsystemen zoals e-mail, kalender, documentenbeheer (SharePoint, Dropbox, enz.), ERP-systeem, VoIP (Skype, FaceTime, enz.).

Hoe ondersteunen we uw teams?

1

Onderweg en bij klanten

- Werkorders ontvangen en bekijken onderweg

- Vlotte navigatie naar de klant

- Overzicht van materiaal, klantengeschiedenis, details 
  rond SLA’s, enz.

- Handleidingen inkijken/ remote technische ondersteuning

- Vlotte rapportering: time logs, onderdelengebruik

- Werkorders opmaken (incl. beslissingen rond kortingen)

- Bestelbonnen laten aftekenen bij de klant

2

Op kantoor: dashboards voor dispatcher, inventory manager en manager

- Werkorders opmaken

- Technici inplannen en dispatchen op basis van
   vaardigheden, locatie, enz.

- Activiteiten beheren (uurregistratie, statusupdates, enz.)

- Carstock

- Facturatie

- Contractbeheer

Deze bedrijven vertrouwen reeds op de NORRIQ Field Service ondersteuning: