chevron_right

Marketingautomatisering in een notendop: Voor- en nadelen

Wie denkt dat marketingautomatisering alleen maar tijdwinst oplevert, moet De definitie er toch nog maar eens even bijnemen. Gepersonaliseerde communicatie met klanten en betere lead nurturing… We kunnen nog wel even doorgaan over de voordelen van het integreren van marketingautomatisering in uw dagelijkse workflow.

chevron_right

Ga van leads naar leden

Dankzij leadgeneratie verkrijgt u de gegevens van mensen, zo kan u via verschillende kanalen met hen communiceren. Dit handmatig verwerken is bijna een onmogelijke taak – ontdek de oplossing!

chevron_right

Lidmaatschapsautomatisering, quick wins

Zijn simpele taken plots een ingewikkeld web van to-do’s en data geworden dankzij de snelle groei van uw startup? Krijgt u plots te maken met onverwachte administratieve en financiële valkuilen... Dan heeft uw startup een alles-in-één oplossing nodig om al het bovenstaande te beheren.

chevron_right

Slimme startups gebruiken intelligente systemen!

Zijn simpele taken plots een ingewikkeld web van to-do’s en data geworden dankzij de snelle groei van uw startup? Krijgt u plots te maken met onverwachte administratieve en financiële valkuilen... Dan heeft uw startup een alles-in-één oplossing nodig om al het bovenstaande te beheren.

chevron_right

Drie grootste ERP-oplossingen onder de loep

Een ERP- of Enterprise Resource Planning systeem gebruiken, heeft alleen maar voordelen voor uw bedrijf. Maar er valt een belangrijke keuze te maken aangezien er verschillende ERP-systemen bestaan waaruit u kan kiezen. Wij nemen de drie grootste Enterprise Resource Planning systemen onder de loep.

chevron_right

Het Microsoft-pakket: een totaaloplossing

Er zijn meerdere redenen waarom Business Central een absolute must is om het meeste uit uw bedrijfsprocessen te halen. Één hiervan is ongetwijfeld de eenvoudige integratie met andere producten en software uit het Microsoft-portfolio.

chevron_right

Het boekjaar afsluiten, minder druk dankzij Business Central

Het einde van het boekjaar is steeds een hectische periode voor de financiële afdeling van uw bedrijf. Zo probeert u tal van boekhoudprocedures te balanceren met de dagdagelijkse taken zoals de uitbetalingen van de lonen en het goedkeuren en inboeken van aankoopfacturen… Noem maar op. Het afsluiten van een boekhoudkundig jaar dus zo eenvoudig mogelijk houden, bespaart u een heleboel tijd, maar ook zorgen.

chevron_right

AI in field service: de ondersteuning van de toekomst

De field service van vandaag valt niet te vergelijken met die van een tiental jaar geleden. De digitalisatie zet zich voort in snel-tempo en de field service medewerker krijgt steeds meer en intelligentere tools ter beschikking. Het einde? Dat is nog lang niet in zicht. Ontdek alvast deze trends!