Hoe BI bedrijven helpt om betere beslissingen te nemen

Hoe BI bedrijven helpt om betere beslissingen te nemen

· Business Intelligence · 6 min leestijd

Er wordt vaak gesproken over de voordelen van Business Intelligence, maar wat is Business Intelligence nu eigenlijk? Hieronder geven wij u alvast een voorproefje.

9 goede redenen om BI te gebruiken

9 goede redenen om BI te gebruiken

· Business Intelligence · 6 min leestijd

Gegevens zijn de levensader van een onderneming. De zakelijke inzichten die erin vervat zitten, zijn goud waard voor bedrijven die zich willen onderscheiden van de concurrentie... mits de gegevens eenvoudig tot concrete inzichten kunnen worden verwerkt. Hieronder vindt u 9 goede redenen om hiervoor BI te gebruiken.

NORRIQ verankert zich verder lokaal met bijkomend groter kantoor in Lummen

NORRIQ verankert zich verder lokaal met bijkomend groter kantoor in Lummen

· Nieuws · 3 min leestijd

NORRIQ verankert zich verder lokaal door de verhuis van Hasselt naar een nieuwe, grotere vestiging in het Limburgse Lummen. Het kantoor komt er als bijkomende vestiging naast het bestaande kantoor in Tremelo, Vlaams-Brabant.  De verhuis is onder andere te danken aan de groeicijfers die het bedrijf de laatste maanden liet optekenen. Zo gingen er in het eerste kwartaal van 2017 meer dan tien klanten live op het Microsoft Dynamics-platform: 360°-oplossingen (ERP/CRM/BI) die bedrijven efficiënter helpt werken door bedrijfsprocessen te automatiseren.

7 tips voor het snelste succes met e-commerce

7 tips voor het snelste succes met e-commerce

· E-Commerce · 5 min leestijd

Wanneer u met e-commerce van start wilt gaan, moet u met veel dingen rekening houden. Maar hoe gaat u best te werk om snel en eenvoudig de vruchten te kunnen plukken van uw online platform? 

Gebruik deze 7 tips voor een succesvolle webshop.

E-commerce, een must voor B2B-bedrijven

E-commerce, een must voor B2B-bedrijven

· E-Commerce · 4 min leestijd

Een toenemend aantal B2B-bedrijven heeft zijn activiteiten uitgebreid met behulp van e-commerce, waardoor hun klanten nu ook goederen en diensten kunnen kopen buiten de normale openingsuren. Bovendien kunnen ze informatie raadplegen zonder uw klantendienst te belasten.