Digitale transformatie - waar is de waarde het grootst?

· Nieuws · 0 min leestijd

Digitale transformatie staat momenteel hoog op de agenda in veel uitvoerende kantoren, maar aan de slag gaan is een uitdaging. Bij NORRIQ hebben we onze ervaring in de gebieden die de grootste waarde bieden verzameld.

Het Microsoft Dynamics 365-platform wordt nog intelligenter - en ander opwindend nieuws van eXtreme365!

Het Microsoft Dynamics 365-platform wordt nog intelligenter - en ander opwindend nieuws van eXtreme365!

· Nieuws · 1 min leestijd

De medewerkers van NORRIQ zijn net teruggekeerd van de eXtreme365 wat dit jaar in Amsterdam werd gehouden, waar Microsoft Partners uit heel Europa kennis maakten met de aankomende releases van april voor het Microsoft Dynamics 365-platform. 

Microsoft Dynamics NAV in verandering: van Dynamics NAV naar Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics NAV in verandering: van Dynamics NAV naar Dynamics 365 Business Central

· ERP · 4 min leestijd

’s Werelds krachtigste bedrijfsoplossing, Microsoft Dynamics NAV, heeft de afgelopen jaren een grote transformatie ondergaan. Vanaf oktober 2018 werd Microsoft Dynamics NAV onderdeel van het platform Dynamics 365 en veranderde de naam in Dynamics 365 Business Central. Maar wat betekent de verandering eigenlijk en welke opties geeft het u?

9 goede redenen om BI te gebruiken

9 goede redenen om BI te gebruiken

· Business Intelligence · 6 min leestijd

Gegevens zijn de levensader van een onderneming. De zakelijke inzichten die erin vervat zitten, zijn goud waard voor bedrijven die zich willen onderscheiden van de concurrentie... mits de gegevens eenvoudig tot concrete inzichten kunnen worden verwerkt. Hieronder vindt u 9 goede redenen om hiervoor BI te gebruiken.

3 goede redenen waarom u met uw diensten op het terrein het verschil kan maken

3 goede redenen waarom u met uw diensten op het terrein het verschil kan maken

· Nieuws · 3 min leestijd

Nationale en internationale onderzoeken tonen aan dat klanten vandaag op zoek zijn naar snelle, simpele en efficiënte oplossingen die zo veel mogelijk zorgen wegnemen. Zowel op productniveau als op dienstverlening. In die mate dat 50% van de klanten afhaakt als ze niet snel een antwoord krijgen op hun vraag. Bij storingen, verwacht haast 90% van de klanten dat de technieker bij aankomst volledig op de hoogte is van de historiek. Daarom - en niet enkel daarom - worden diensten op het terrein steeds belangrijker. NORRIQ kan uw onderneming helpen met het stroomlijnen, integreren en automatiseren van diensten op het terrein. 

B-CLOSE heeft dat goed begrepen. De Belgische heftruckleverancier tekende in 5 jaar tijd een omzetstijging van 20 miljoen euro op dankzij de geautomatiseerde Field Service van NORRIQ.